REGULAMIN SYSTEMU SPRZEDAŻY WWW.BEZPIECZNYIMPORT.PL
I. INFORMACJE OGÓLNE
System Sprzedaży znajdujący się w Internecie pod adresem www.bezpiecznyimport.pl, jest własnością spółki:
Adres rejestrowy
DK INVESTMENT GROUP sp. z o.o.
Niałek Wielki 133
64-200 Wolsztyn
KRS 0000748078
NIP 9231728522
Adres korespondencyjny
DK INVESTMENT GROUP sp. z o.o.
Niałek Wielki 133
64-200 Wolsztyn
zwanej dalej Hurtownią.
- Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem określa zasady sprzedaży w Hurtowni www.bezpiecznyimport.pl.
- Sprzedaż odbywa się w formie umowy zawieranej na odległość za pośrednictwem Internetu.
- Osoba składająca zamówienie, zwana dalej Partnerem musi być przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431 k.c.
- Importerem towarów jest Hurtownia.
- Partner dokonuje transakcji z Hurtownią na zasadach określonych polskim prawem. W wypadku isnienia sprzecznych postanowień regulamini Partnera moc wiążącą bez względu na zapis przeciwny maja postanowienia regulaminu Hurtowni. Zapisy regulaminu Hurtowni mając moc przeważającą bez względu na zastrzeżenie przeciwne przewidziane w postanowieniach handlowych lub innych ogólnych warunkach umowy Partnera.
- Hurtownia zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany te obowiązują od chwili opublikowania na stronach internetowych Systemu Sprzedaży. Do obowiązku Partnera należy zapoznanie się z aktualnymi na dzień zawarcia umowy zasadami sprzedaży i obowiązującym prawem w tym zakresie. Zawarcie umowy jest równoznaczne z zapoznaniem się z zasadami sprzedaży i jego akceptacją bez zastrzeżeń. Hurtownia zapewni Partnerom stały dostęp do wiążącej wersji regulaminu.
II. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- W celu zamawiania towarów, wymagana jest Rejestracja konta użytkownika na stronie www.bezpiecznyimport.pl wraz z przesłaniem dokumentów rejestrowych przedsiębiorstwa Partnera.
- Po dokonaniu Rejestracji i przesłaniu dokumentów, konto Partnera oczekuje na Aktywację przez pracowników Hurtowni. Aktywacja konta nastąpi po weryfikacji poprawności przesłanych danych.
- Od momentu aktywacji konta Partner może dokonywać transakcji oraz korzystać z rabatów, programów lojalnościowych przewidzianych regulaminem. Hurtownia zapewnia możliwość śledzenia statusu złożonego zamówienia w panelu klienta Systemu Sprzedaży.
- Potwierdzenia złożonych zamówień Partner otrzyma drogą e-mailową.
- Aktualny status zamówienia Partner możne sprawdzić logując się do konta w Systemie Sprzedaży.
- Zamówienia na stronie www.bezpiecznyimport.pl można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Kontakt telefoniczny w sprawie złożonych zamówień możliwy jest od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.00 do 15.00.
- Ceny towarów podanych w Systemie Sprzedaży są kwotami netto w dolarach USD i nie zawierają podatku VAT. System internetowy może w celach informacyjnych prezentować przeliczoną cenę w polskiej walucie, ma ona charakter jedynie informacyjny. Wiążąca ceną sprzedaży jest cena USD netto.
- Do zamówionego towaru doliczany jest koszt wysyłki z magazynu Hurtowni do magazynu Partnera.
- Hurtownia dołoży wszelkich starań aby ceny prezentowane przy towarach oraz stany dostępności w magazynach były zawsze aktualne. Hurtowni przysługuje prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
- błędów systemu informatycznego. Wiążące zawarcie umowy następuje w momencie otrzymania zwrotnej odpowiedzi o akceptacji zamówienia bez względu na zastrzeżenie przeciwne i panujące zwyczaje handlowe. Hurtownia zastrzega sobie prawo do udzielenia akceptacji lub odmowy realizacji zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia,
- braku dostępności lub odmowy realizacji zamówienia przez producenta lub zmiany cen towarów u Producenta,
- stwierdzenia nieprawidłowości w dokumentacji towaru przekazanych przez fabrykę, np. certyfikatów CE, deklaracji bezpieczeństwa,
- w przypadku podania niekompletnych, niewłaściwych danych.
- W przypadku niemożności realizacji zamówienia przez Hurtownię po wcześniejszym otrzymaniu zaliczki od Partnera, Hurtownia zwróci zaliczkę w ciągu 7 dni roboczych. Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za spowodowaną tym u Partnera szkodę bez względu na zastrzeżenie przeciwne. Wyłączenie odpowiedzialności Hurtowni ma charakter bezwzględny.
- Hurtownia zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty www.bezpiecznyimport.pl, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Systemu Sprzedaży bądź wprowadzania w nim zmian, bez wcześniejszego informowania Partnera.
- Hurtownia ma prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do czasu nawiązania kontaktu z Partnerem w celu potwierdzania zamówień.
- W wybranych przypadkach Hurtownia ma prawo żądania udzielenia zaliczki w wyższej wysokości przed akceptacją zamówienia.
III. FORMY PŁATNOŚCI, WYSYŁKA
- Po zatwierdzeniu zamówienia przez Hurtownię, do Partnera zostanie wysłana na e-mail faktura zaliczkowa w walucie USD. Wysokość zaliczki wynosi 20% wartości zamówienia, chyba, że strony ustalą zaliczkę w wyższej kwocie. Partner zobowiązuje się do jej uregulowania zgodnie z terminem płatności podanym na fakturze. Z chwilą zaksięgowania w/w kwoty na koncie Hurtowni zamówienie Partnera zostaje przekazane do fabryki. Po przekazaniu zamówienia do fabryki nie jest możliwe jego anulowanie. Wpłacona kwota zaliczki, po akceptacji zamówienia przez Hurtownię i przekazaniu go do fabryki nie podlega zwrotowi.
- Istnieje możliwość płatności w walucie polskiej. Wówczas prosimy o zwrócenie się do administracji Hurtowni w celu potwierdzenia kwoty. Wartość należności w przeliczeniu na złotówki przeliczana jest w/g średniego kursu bankowego z dnia poprzedzającego wystawienie faktury.
Konto do przelewów złotówkowych posiada inny numer aniżeli konto walutowe.
Przelewy złotówkowe należy kierować na konto:
W tytule przelewu należy wpisać: Bezpieczny import FV nr....
- Hurtownia zobowiązuje się do przekazania Partnerowi daty spodziewanej dostawy towaru natychmiast gdy zostanie to określone przez Producenta, jednak nie później niż 4 tygodnie przed dostawą.
- Z chwilą załadunku towaru do kontenera – potwierdzonym B/L. (Bill of Loading – dokument potwierdzający przyjęcie towaru na statek), Hurtownia dostarczy drogą elektroniczną drugą fakturę zaliczkową na kwotę dalszych 70% wartości towaru. Partner zobowiązuje się do uregulowania jej w ciągu 14 dni od dnia wystawienia. Opóźnienie w płatności skutkuje naliczaniem 0,06% kary od wartości drugiej faktury zaliczkowej za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. Dniem zapłaty jest dzień zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Hurtowni.
- Po zakończeniu odprawy celnej Hurtownia prześle Partnerowi fakturę końcową i ustali sposób przekazania towaru.
- W przypadku nie dokonania płatności w terminie wyznaczonym na fakturze końcowej, Hurtownia skontaktuje się z Partnerem drogą e-mailową lub telefoniczną a jeśli płatność nie dojdzie do skutku w ciągu 20 dni od daty płatności, wyśle listem poleconym wezwanie do zapłaty. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Partnera lub braku zapłaty w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania sprawa skierowana zostanie na drogę sądową.
- Hurtownia zobowiązuje się zaopatrzyć importowany towar w ogólną instrukcję użytkowania zgodną z obowiązującym prawem. Ewentualne zaopatrzenie produktu w szczegółową instrukcję użytkowania leży po stronie Partnera.
- Zamówione produkty są wysyłane do Partnerów za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej (koszt ustalany jest indywidualnie).
- Istnieje możliwość osobistego odbioru towarów z Hurtowni po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejsca.
- Partner zobowiązany jest do odbioru zamówionego towaru. Jeśli przesyłka zostanie nadana i nie zostanie odebrana przez adresata, wszelkie koszty powrotu przesyłki, składowania oraz jej ponownego nadania ponosi Partner.
- W przypadku gdy Partner lub jego klient końcowy nie odbierze przesyłki z towarem, zostanie ona nadana powtórnie jedynie po uregulowaniu kosztów powrotu, składowania oraz ponownej wysyłki.
- W momencie odbioru przesyłki z towarem Partner ma obowiązek sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody. Sporządzony na miejscu i w dniu dostarczenia przesyłki protokół szkody jest wyłączną podstawą do reklamacji.
IV. GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY
- W przypadku wszelkich reklamacji lub zwrotów należy uprzednio kontaktować się z Działem Obsługi Klienta Hurtowni.
- Hurtownia gwarantuje Partnerowi dostarczenie towaru zgodnego z zamówieniem pod względem ilościowym. W przypadku braków towaru zostaną one uzupełnione na koszt Hurtowni.
- Reklamacje jakościowe realizowane są zgodnie z zasadami handlu międzynarodowego i przekazywane do właściwego producenta. Dlatego Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za braki elementów w danym produkcie, uszkodzenia mechaniczne lub elektroniczne. Natomiast zapewni pomoc w mediacjach z producentem.
- Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za wady jakościowe towaru bez względu na zastrzeżenie przeciwne. Na pisemny wniosek i na koszt Partnera, Hurtownia zobowiązuje się do odesłania reklamowanego towaru do odpowiedniej fabryki na zasadach „uszlachetniania biernego”. Hurtownia zobowiązuje się do przedstawienia spodziewanego kosztu uszlachetniania biernego. Po akceptacji kosztu przez Partnera i wpłaceniu zaliczki w wys. 35 %, Hurtownia uruchomi procedurę. Koszt uszlachetniania biernego ponosi całkowicie Partner.
- Dopuszcza się przyjęcia gwarancji jakościowej przez Hurtownię za osobno wynegocjowaną opłatą.Przyjęcie odpowiedzialności za wady jakościowe towaru następuje w drodze osobnej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Brak udzielenia gwarancji jakościowej przez Hurtownię oznacza wyłączenie odpowiedzialności Hurtowni z tytułu wad jakościowych towaru.
- Odpowiedzialność za wady w transporcie ponosi wybrany przez Partnera przewoźnik (firma kurierska lub Poczta Polska) na zasadach ogólnych. Warunkiem jest sporządzenie podczas odbioru przez Partnera z przewoźnikiem protokołu szkody. Jeśli pomimo uszkodzenia opakowania, Partner nie sporządził z przewoźnikiem protokołu szkody w dniu dostarczenia przesyłki, domniemywa się, że towar został wydany przewoźnikowi bez wad.
- Wygląd rzeczywisty oferowanych produktów może odbiegać w niewielkim stopniu od ich wizerunków na zdjęciach zamieszczonych w Systemie Sprzedaży. Reklamacji z powodu różnic w wyglądzie towaru od zdjęć umieszczonych na stronie internetowej www.bezpiecznyimport.pl (dotyczących np.: odwzorowania koloru lub zmian technologicznych dokonanych przez producenta) nie uwzględnia się.
V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Hurtownia zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".
- Wysyłając formularz rejestracyjny Partner jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu wykonania czynności związanych z obsługą zamówienia. Podane przy zamówieniu dane osobowe służą wyłącznie jedynie do realizacji zamówień - nie zostaną udostępnione innym firmom lub osobom trzecim bez wiedzy i zgody Partnera. Zgodnie z polskim prawem klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, oraz ich usunięcia.
VI. KLAUZULA POUFNOŚCI
- Partner zobowiązuje się do nieujawniania osobom trzecim informacji handlowych i organizacyjnych dotyczących Systemu Sprzedaży.
VII. SYSTEM PUNKTOWY
- Partner może zwrócić się o zamówienie płatnych próbek towaru. Cena próbki jest wyższa o 50-100% od ceny podanej w karcie produktu, chyba że zastrzeżono inaczej.
- Aktywni Partnerzy, uzyskują prawo do bezpłatnych próbek. Po każdej zakończonej transakcji (z chwilą opłacenia faktury końcowej) na koncie Partnera znajdującym się w Hurtowni zostaną zaksięgowane punkty w/g przelicznika: 1 USD wartości transakcji = 0,003 punktu. (Np. faktura końcowa w wysokości 5000 USD upoważnia do otrzymania 15 punktów).
- Partner wykorzystuje zebrane punkty do zamówienia poprzez Hurtownię bezpłatnych próbek towarów. Zebrane przez Partnera punkty upoważniają do zniżki wg przelicznika 1 punkt = 1$ ceny próbki (Np. 15 punktów upoważnia do zamówienia próbek o łącznej wartości 15$).
- Punkty nie podlegają zwrotowi w formie pieniężnej.
- Hurtownia gwarantuje prawo wykorzystani zebranych punktów w ciągu roku.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Oferta przedstawiona na stronach Systemu Sprzedaży www.bezpiecznyimport.pl nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego. Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować na adres email: biuro@bezpiecznyimport.pl